divendres, 27 de maig del 2016

COLÒNIES AL DELTA

Em vaig llevar amb unes ganes boges d'anar, amb els meus companys de classe,  a un poble on no havia estat mai: Poblenou del Delta."

"Per a mi van ser les meves primeres colònies i estava entusiasmat!"

"El que em va agradar més del primer dia va ser la visita a l'Espluga de Francolí, vam fer un recorregut per la cova de  la Font Major. Va ser emocionant, semblava que estiguéssim vivint allà. Ens van explicar l'evolució dels homes prehistòrics."

"El primer que vam fer en arribar a Poblenou del Delta va ser anar a perxar."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris estan subjectes a moderació. Han d'estar signats amb nom i cognom i cal usar un llenguatge educat i correcte. No s'acceptarà cap comentari que insulti o falti al respecte a persones o institucions o usi paraules grolleres.